Jedinečná kávová edice. Jen u nás! Vyberte si z různých motivů.

Recenze: Gigolo

archiv revue
Je vysoký, tmavovlasý a pohledný. Říká si Dominik, ale není to jeho pravé jméno. Začínal jako masér a postupně se vypracoval na jednoho z nejlépe placených gigolů v Česku. Dominik se rozhodl napsat knihu, aby se s vámi podělil o své zážitky z kariéry luxusního společníka.

Knihu Gigolo vydalo nakladatelství Fortuna Libri a žánrově jde o autobiografické vyprávění. Dominik Král, jak si hlavní hrdina říká, napsal knihu pro ženy, kterých si váží, a jeho styl vyprávění je neuvěřitelně kontaktní. Ačkoliv převažuje první osoba, často ji střídá s druhou osobou. Díky tomu budete mít pocit, že s Dominikem vedete dialog, v němž on klade otázky a vy odpovídáte. Dominik je vaším průvodcem a vy spolu s ním pochopíte, jak to chodí mezi gigolem a jeho movitými zákaznicemi.

Kniha Gigolo uspokojí čtenářky románů pro ženy stejně jako fanynky erotické literatury. Velkou část knihy představuje Dominikovo vyprávění, ale to je nápaditě promícháno se vzpomínkami jeho zákaznic a také vzrušujícími historkami plných erotiky. Dominik se rozhodl zůstat v anonymitě a my ani podle různých náznaků nemáme šanci zjistit, kdo ve skutečnosti je. Podle svých slov pracoval dlouhá léta ve finančnictví, ale nyní je gigolem na plný úvazek. Ostatně, s platem devět tisíc korun za hodinu si to může dovolit.

Podobně tajemné jsou jeho klientky, což je někdy velká škoda. Dominika si najímaly slavné osobnosti, ale ještě pikantnější jsou detaily jeho erotických hrátek. Jeho klientky měly někdy velmi specifická přání a je jen škoda, že si detaily nechal pro sebe. Možná je to proto, aby kniha nepůsobila bulvárně, možná to Dominik nepovažuje za důležité. Ostatně, pravda je, že kniha Gigolo je spíše zábavná a vtipná. Dominik Král se nehoní za senzacemi, na své povolání nahlíží s velkou dávkou ironie a sám sebe nebere nijak vážně. Pokud si myslíte, že gigolo prožívá život jako z Padesáti odstínů šedi, rychle vás vyvede z omylu.

Vůči svým čtenářkám je upřímný a naprosto otevřený. Nehraje si na sexuálního boha a uvědomuje si všechny své nedostatky. Do své knihy zařadil originální historky, přičemž všechny mají jedno společné. Mají ženám zvednout sebevědomí a přesvědčit je o tom, že si zaslouží lásku a něhu. Dominik Král se, obrazně řečeno, dokáže červenat a je řada věcí, které by odmítl. Ne vždy jeho sexuální hrátky dopadly tak, jak si přál, a někdy skončily vyloženě trapasem. Kniha Gigolo je určitým návodem, jak se pohybovat v branži. Dominik vás upozorní na všechna úskalí, řekne vám, na co si dávat pozor, a čemu se vyhnout.

Kniha obsahuje také interview s Dominikem. Je zajímavé sledovat, na co se redaktorky ptají a jak Dominik odpovídá. Ženy mají o práci gigola své představy, a jak zjistíte, ty jsou velice vzdálené skutečnosti. Pro Dominika Krále je práce luxusního společníka stejná jako každá jiná. V něčem je těžší a rozhodně to není jen o sexu. Dominik ji dělá proto, že má rád ženy a chce jim působit potěšení. Svou práci miluje a je na ni skutečně hrdý. Nedělá si iluze, že ji bude vykonávat do konce života, ale zatím si hodlá užívat každé minuty a vteřiny. Dominik to má v hlavě srovnané a vy zjistíte, že i erotická literatura může být chytrá a napsaná s vkusem.

Autor: Veronika Černucká

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.